blogghype: fotohaket.


Bloggen drivs av min bästa vän och hennes bror. Båda är väldigt duktiga amatörfotografer. Susanne, med lite mer erfarenhet i bagaget, och Jonas, som läser fotografisk bild på gymnasiet. Susanne tar vackra, färgsprakande och intressanta natur och miljö-bilder, men det är porträttfoto som hon är allra bäst på. Jonas tar helst livliga skatebilder eller utforskar nya stilar och utrustning. Hursomhelst är det en av mina nya favoritbloggar och jag undrar hur jag någonsin ska kunna hitta en värdig bröllopsfotograf (obs! ej aktuellt) eftersom Susanne kommer att vara upptagen med att vara tärna. Klicka på bilden för att komma till fotohaket. Klicka här för att komma till hennes senaste inlägg, där jag hamnat framför linsen.
SAn
2010-10-15 @ 12:20:27
URL: http://fotohaket.blogspot.com

Aww, I like I like! :) Tack för reklamen bästis! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0