you make me go oooh.

Efter ett samtal med pappa fann jag lite ny energi. Han påminde mig om att det är Så ska det låta kl.20. Jag älskar Så ska det låta! Jag skäms inte för att erkänna det. Det är en utmärkt fredags-aktivitet! Även för singlar. Jag tänkte hur som helst använda den här energin till att laga en grym middag till min bror och brorsbarn. Jag tror han tyckte det lät awesome på telefon. Olyckligtvis var de redan halvvägs igenom efterrätten på Max. Men det är lugnt. Där är massor av pasta i kylen till mig. Jag gör alltid dubbelt så mycket pasta som behövs. Det är inte min mening, det bara blir så någon gång mellan då jag bestämt mig för att det räcker och då jag bestämt mig för att det är bättre med lite för mycket än lite för lite.

I varje fall fann jag ett nytt sätt att omsätta lite energi. Jag drabbades av en plötslig och obestridlig lust av att tvätta håret. I kallt/ljummet vatten. Det var så galet skönt. Ännu skönare än häromdagen då pannan dött där hemma och jag var tvungen att göra det. Så upplyftande och uppfriskande! Jag har en lista över saker som är minst lika bra som sex (don't ask) och det är skamligt att det inte stått med tidigare! Det påminner om den underbara känslan av svalkan i en pool, en iskall drink och en fläktande bris en varm sommardag. Dessutom får man grymma benmuskler av att böja sig framåt så länge. Feel free to quote that.

Ett glas billigt vin hade inte suttit fel. Vattnet här smakar som om någon med dålig munhygien slickat upp det från trottoaren och spottat det rakt ner i mitt glas. Det var en mindre överdrift, men jag är hur som helst mer sugen på vin.


Camera Obscura - French Navy
sandra
2010-05-08 @ 02:10:19
URL: http://sandiebell.blogg.se/

Jag hade vin=)

Och hade en tråkig kväll.

Och jag gillar så ska det låta.

Hm ska vi bli ihop? ;)

sandra
2010-05-08 @ 13:48:36
URL: http://sandiebell.blogg.se/

Haha ja det blev en del dricka, som det lätt blir på kryssning.

Men speciellt då nån (läs(söt)galen party bosniska) kom in dagen efter kl tolv med öl i handen. Då var det bara att börja igen;)

SAn
2010-05-10 @ 22:19:23
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Vi kollade oxå på "Så ska det låta" (men var det inte i lördags? :O). Halvokej program att ha på i bakgrunden men inte bra.. det kan jag nog inte säga ;P.



Visst är det skönt med en kall dusch ibland! Speciellt när man ligger på en vit, fin strand och svetten rinner av en (typ i Thai), då sitter kallt vatten väldigt fint!



Det finns mkt man får benmuckler av Bärre.. Har Du några tips? ;) hah..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0