skall du hänga med? näe.

Det slog mig nu att det är dåligt med samtida foton här på bloggen. Jag fotar ju inte så mycket själv. Min darling Nikon står mest och dammar och ser sur ut, när den inte är i min lillasysters våld. Jag kallar honom darling, fast att han heter Liam och inte alls är min älskling direkt. De facto har vi stundtals tyckt riktigt illa om varandra sedan jag köpte honom 2007. Han har aldrig fungerat som han ska och jag kan tydligen inte hantera hans funktioner och finesser. Vi kallar det kommunikationsproblem och jobbar tappert vidare, trots att vi många gånger pratat om att gå skilda vägar. Liam och jag.

Men så blev det inte. Vi skärpte båda till oss (fett skoj) och började till slut komma överens. Nu hjälps vi åt att fånga sminkningar jag gör och mat jag lagar och lite annat smått och gott. Nu är det ju dock inte vi som tagit följande bilder. Samtliga är tagna med Sans kamera. Hennes blogg hittar ni här.

Jag & San på vår gemensamma födelsedagsfest 24/4.

Jag & San på Valborg at her place i Lund.

Jag & San som hårmodeller på Scandinavian Hair Academy 21/5.

Vi gör det mesta ihop, San & Jag<3 Tyvärr inte ikväll. Hoppas dom får en fin tjejfest! Synd att den äger rum så långt bort. Och att man inte har körkort och sånt. Puss!
SAn
2010-05-30 @ 14:11:24
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Du & jag Jamie.. Du & jag! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0