No one’s laughing at God When it’s gotten real late And their kid’s not back from the party yet.

Idag åker San till Amsterdam. Eller hon är nog redan landad och där. Bagaget uthämtat, entusiastiskt välkomnad och tryggt eskorterad och inackorderad. Hoppas jag innerligt. Jag väntar på ett tecken från en barmhärtig gud. Eller Facebook.

Nu har jag ju då sett meddelandet om att San är framme och välbehållen. Ovanstående skrev jag för några timmar sedan, nu känns det definitivt bättre! Underligt, jag trodde minsann inte att jag skulle bli orolig. Men det hjälper föga att veta att hon har huvudet på skaft när hon reser ensam. Om du läser detta, gumman, så kom ihåg vad vi pratade om -att inte beställa något på fat och, om du måste beställa drinkar, så håll dom nära kroppen. Och lita inte på någon med bakverk. Eller beanie.
För övrigt hoppas jag du får det awesome!=)
knus og møs!<3
emilia
2010-05-13 @ 16:29:48
URL: http://miliaslaviida.blogspot.com

Din rubrik stämmer mycket väl, det är verkligen så! Men det är klart man blir orolig, det är inget du är ensam om. Skönt att höra att allt är bra med henne och att hennes resa gick bra :)

Linda Andersons...sans sis
2010-05-16 @ 18:23:59

Hej söta Jamie....NU har jag hittat in till din blogg, suttit o läst de senaste långa härliga inläggen...HELT fantastiskt bra skriver du....inlägget ang vikt-underbart och helt igenkännande! Hoppas du ser min kommentar fastän jag inte skriver på senaste. Kändes mest rätt här eftersom Laughing with(Samson och The call) är de låtar jag lyssnar mest på just nu.Spelade den för San sist vi sågs och ja..den föll väl ut och visst tänker man till lite extra. Tittar gärna in här fler gånger.....verkar bra för själen(eller nåt!)Många kramar

SAn
2010-05-16 @ 21:29:11
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Åhh! Nu läser jag dina inlägg. Jag har inte haft någon tid att blogga eller läsa bloggar. Trist.. men desto roligare nu! :)



Kul att Linda med hittat in.. :)



Jag var så dum att jag blev lite för mkt på lyset i fredags och fick en kille att beställa drink till mig (på fat såklart) men inga konstiga biverkningar så jag har nog klarat mig utan större problem ;) Puss Bärre! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0