Stephanie meyer - så länge vi båda andas.

warning: potential spoilers.


Nu är den slut. Jag är fortfarande lite omtumlad. Det kändes tråkigt, eftersom den skulle vara avslutande. Men samtidigt känns det inte riktigt som att den är avslutande. På ett sätt har historien bara börjat. Jag hoppas väl lite på att Stephanie Meyer ändrar sig och skriver ett par böcker till om familjen Cullen. Karaktärerna är så fascinerande. Jag har förälskat mig i allihop.

Men särskilt Alice & Jasper. Hur hon visste att de skulle träffas och ögonblickligen höra ihop. Hur hon sedan bjöd in sig själv och Jasper och adopterade en ny familj, och skapade ett starkt och kärleksfullt kollektiv. Och hur dom har en hel evighet tillsammans. För varandra och för sig själva. Fascinerande.
Jag rekommenderar serien om man vill fängslas, förundras och fascineras. Och stimulera sin egen fantasi.
SAn
2010-05-18 @ 09:36:20
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Så, nu vet man att Alice & Jasper inte dör iaf....aaaaahhhhh! Avslöjare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0