san - vinka bort dit! jag - why? san -men gör det, det blir kul!


Jag tycker att det är fantastiskt fascinerande att folk faktiskt går in här. Häromdagen hade jag 14 unika besökare. San kanske kan stå för två och lillasyster Emilia för två. Jag inbillar mig att de gör sånt för att göra mig glad. Själv kanske jag kan stå för tre. Det finns nog ingen som roas av min blogg så mycket som jag, och det begär jag inte. Den dagen slutar jag blogga. Då återstår sju stycken. Ni är varmt välkomna allihopa. Min bas är soffan i mitt sovrum hemma i mitt föräldrahem i Tjörnarp. Utöver det har jag en station i min brors soffa i Malmö. På båda ställena får man ha fötterna på bordet, förutsatt att de inte luktar illa.

Nu till det mest fascinerande - antalet sidvisningar. Den 5/5 var antalet unika besökare 3 och antalet sidvisningar......trumvirvel........45! Jag är övertygad om att jag kan ha stått för kanske 15, jag var så glad av upptäckten att jag börjat blogga igen att jag knappt kunde tro det, så jag kan ha uppdaterat sidan lite överentusiastiskt. Men ni andra två.. Vad sysslade ni med? Jag vill tro att ni hoppades på mer, det är ju en glädjande tanke. Kanske var det någon med undermåligt närminne som tittade in 29 gånger. I vilket fall gjorde det ett jättefint slott, med ett högt torn och en spetsig försvarsmur, ovanför ett böljande hav, i min statistik. Tack för titten!
emilia
2010-05-16 @ 12:15:11
URL: http://miliaslaviida.blogspot.com

Sv: Tack för kommentarerna!

Det med ett tjejgäng, verkar hur gött som helst! Att ha en bunke tjejer som alltid finns där när man gör en massa tråkiga saker, men som ändå blir hur roligt som helst.



Lite som en pojkvän, fast ett annat kön och typ fyra stycken! :D - woooho, sounds great!



Det är sant, oftast finns det alltid någon som beter sig illa, det är sällan det finns vänskap som du och SAn har.. Jag är glad för er skull :) <3

emilia
2010-05-16 @ 12:16:40
URL: http://miliaslaviida.blogspot.com

Sv: Isak är en liten finurlig pojke, han. Jag tror han kommer, antingen bli homosexuell eller bara väldigt feminin när han blir vuxen ^^ Men gött att ha någon som hjälper en med ens outfit! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0