just for fun.

Jag tänker på min underbart söta brorsson idag, som har ett genuint intresse för tjejkläder och -skor. Han har ett öga för det med. Det kommer bli en utmärkt stylist av honom en vacker dag.

Catherine Opie
f: Catherine Opie



jag har ingen lillebror.

jag har ingen lillebror
ingen liten pojke i huset
som tycker att jag är jobbigt stor
jag har ingen lillebror
som tuggar med öppen mun
och inspekterar sitt eget snor
jag är inte dyster
det är en värdig utmaning nog
med en enveten lillasyster
men tänk om jag hade en lillebror
som ville låna mina kläder
och mina skor
Jamie Nilsson 12/5-2010
jag har ingen lillebror
ingen liten pojke i huset
som tycker att jag är jobbigt stor

jag har ingen lillebror
som tuggar med öppen mun
och inspekterar sitt eget snor

jag är inte dyster
det är en värdig utmaning nog
med en enveten lillasyster

men tänk om jag hade en lillebror
som ville låna mina kläder
och mina skor


Jamie Nilsson 12/5-2010
emilia
2010-05-13 @ 12:58:52
URL: http://miliaslaviida.blogspot.com

Haha, du är för rolig du :)

Ibland håller jag med dig att en lillebror hade varit något roligt, har faktiskt alltid önskat mig en. Men när jag tänker efter, räcker det ganska bra med de 4 pojkar till syskon barn vi har ^^



Men för visso, vem kan motstå en liten finurlig lillebror som inspekterar sitt eget snor? :)

jackieboy
2011-12-31 @ 03:31:08
URL: http://visinge.com

naaw, syskonkärlek =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0