baby you gave up, you gave up.

Boken är slut. Inte lyckades jag få med en ny till Malmö heller. Orutinerat. Så nu tittar jag på när mina syskonbarn spelar Wii. Ett nytt Mariospel. Det är riktigt roligt, jag fick testa förut. Jag är lätt bäst av alla här i alla fall, hehe.

Jag är på lite halvtaskigt humör, det irriterar mig att jag glömde att ta med en ny bok. Visserligen har min bror ett väldigt intressant bibliotek, men jag var så sugen på mina nya. Mer Stephen King, Paolo Coelho, sista delen av twilightserien. Kom och ge mig!

Och så är det lite tråkigt här. Alla färger går i grått, blått och grönt, och det är mörka kalla färger. Känns som ett hotellrum. Värre blir det när det är mulet utanför, som idag. Ska bli skönt att komma ut i köket, där jag installerat ett par färgklickar. För det har blivit dags att laga mat säger magen.

Helgens planer är framflyttade. Skulle ha haft lite reunion med mina gamla kollegor från Masque, har inte träffat dom på jättelänge nu. Men folk ville vänta till efter löning. Inte mig emot. Det ska bli roligt att träffa dom igen, vi var ett fint gäng, det är synd att vi inte fick jobba ihop längre.

Kurr kurr. Spaghetti och köttbullar med pastasås till barnen och någon kycklingrätt till mig. Spännande.

Lady Gaga - Speechless.
SAn
2010-05-10 @ 22:26:37
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Bara man går utanför dörren så får man se lite andra färger än grått, blått och grönt.. Promise!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0