my heart is an empty room.

Saker jag lärt mig de senaste dagarna:
  • Att råka bli jättefull ska man inte praktisera i frånvaro av bästa vänner. Inte gärna i deras närvaro heller. Helst så lite som möjligt.
  • Att det är bättre att centrera bakgrunden på bloggen än att inte göra det.
  • Ja, jag borde börja skippa en del glas i framtiden.
  • Snygga tjejer gillar jättefulla tjejer. Damn it..
  • Det finns alltid någon som vill ha dina cigaretter lite mer än du själv.
  • Att dansband kan vara fantastiskt roligt.
  • Att utesluta bra människor ur sitt liv känns aldrig enkelt. Eller bra. Tvärtom. (Har inget med ovanstående att göra.)
  • Citronpeppar är inte ett bra substitut till salladskrydda. Allra minst av misstag.
Nu ska jag sova. Igen.
kajsa
2010-03-23 @ 20:54:11
URL: http://aenigma.blogg.se/

Ååååh söto!

Du ska se alla små saker jag håller på och pysslar till och Kajsa-designar här hemma. ih oh vad bra det blir.

SAn
2010-03-25 @ 12:49:05
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Om jag trycker på inlägget så kan jag ju kommentera - great! :)



Jag har ju ifs redan svarat på någon kommentar i min blogg men du kan få den här med ;)



sv: Höhöhö... Jag tänkte på det, men sen tänkte jag att alla andra var mkt mognare och tänkte inte så. Fast självklart var du ett undantag Bärre ;) <3

lotta
2010-04-01 @ 20:53:41

Jag gillar ju dig, och du är skitsnygg. Jag vill nog påstå att jag inte ser helt fyskam ut heller. Men smaken... ja, den är ju delad.

Maja
2010-04-02 @ 13:01:04
URL: http://justelliot.blogg.se/

Haha, tack!=) Det var kanske inte ett helt allvarligt påstående;) Men det är baserat på en kväll då jag var väldigt odrägligt berusad, och en handfull tjejer visade intresse i alla fall. PS: Lämna gärna en blogglänk eller e-post!;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0