only the lonely..

Första dagen som dagmamma. Jag är fan master på det här! Saga sover middag och jag pluggar matte. Jag önskar att jag var lika bra på matten som jag är på barn.. Jag behöver redan hjälp och jag har inte tagit mig igenom sannolikhet än. Jag lägger det åt sidan och tar tag i religion istället. Jag är så sjukt glad att jag har kvar böcker från gymnasiet som jag kan använda tills jag hittar komvux-versionerna. Känner mig aningen stressad eftersom jag är så långt bak i terminsplaneringen. Men det ska gå! Det skaaa gåå...
För att klargöra så har jag börjat på komvux. Hoppat rakt in i terminen, för att vara specifik. Matte B, Samhälle A, Religion A och Historia A. Det är inte särskilt kul, som jag har försökt intala mig att det skulle vara. Jag är väldigt bitter över det faktum att jag inte la mer energi och tid under gymnasiet istället, men nu får jag bara hoppas att jag lyckas bättre denna gången. Jag som har stora koncentrationssvårigheter har lite problem att plugga och ta hand om barn samtidigt, men än så länge går det hyffsat. Jag borde ta tillvara på den tiden hon sover nu och sluta skriva här..

Saga gillar Roy Orbison fresten, precis som jag, och hur kan man inte göra det?! Vi dansade till det innan och hon somnade gott. Jag bjuder på lite fint här nedan.

SAn
2010-03-04 @ 14:04:33
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Du är duktig gumman! Hoppas att du klarar av det fint! :) Hur gammal är Saga? Jag måste erkänna att jag är lite avis på att du får passa en bebis och inte jag..... :(



Puss på dig stumpis! Och välkommen tillbaka i verkligheten (blogglivet menar jag ;).)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0