let's make some music, make some money, find some models for wifes.

Mina blåmärke börjar gulna. Vad gör man inte för 13cm extra. Och för att hinna med 1ans buss. Det är fantastiskt vad smärta man står ut med när man vet att man förtjänar den, haha.
Har suttit i lägenheten i Malmö hela dagen och kollat på serier. 24, Gossip Girl och Cougar Town. Nu skulle jag behöva dra ut på stan, men solen har gått i moln. Jag hatar ett molningt Malmö. Få saker är så deprimerande.
Blommorna i fönstret piggar upp massor. Gerberor, en av mina favoritblommor. Kim erkände att han nästan haft ihjäl dom, men det var till stor del mitt fel. De behövde tydligen vatten oftare än jag ordinerat. De har hämtat sig nu i alla fall. Det måste jag också göra, nu får det vara nog med slöande. Det är för fan fredag!!

Den här låten kom på nyss och medförde lite pepp:

http://open.spotify.com/track/3Q9FA2LP9Abih9xkFeNb6U



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0