fredag, femte mars.

Det ringer lite i mina öron. Saga hade en jobbig morgon. Hon såg sin mamma gå, och det var inte populärt. Vet inte hur många gånger jag fick locka henne från ytterdörren efter det. Men efter en tidig middagslur och lite lunch var hon en ängel. Hon är rätt lik mig, innan lunchtid är det inte mycket som stämmer. Jag försökte läsa lite i min historiabok när hon somnat. Hämtade ju den igårkväll i Höör, det var en tjej jag kände igen från högstadiet som sålde den. Men jag somnade som en stock efter första bladvändningen. Jag behöver tydligen minst lika mycket sömn som ett barn på 1,3 år. Nu har jag sökt ett makeupjobb som verkar spännande och läst lite till på historian och det börjar verkligen bli dags att skutta i duschen. Ska till skurup och träffa R ikväll^^
Puss på er!

Ps: Länk till en fett snygg semestervideo från Thailand. All cred till Jim.

http://www.vimeo.com/9931319



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0