hot pink monday.

En dagens makeup. Känner att det var alldeles för länge sedan sist. Det beror främst på att jag sällan hinner fota min makeup eftersom jag alltid är klar i sista sekund. Eller strax efter. Ursäkta den dåliga bildkvalitén, jag har använt en mobilkamera. Orkade inte vänta till dess att batteriet till min egen kamera laddats klart.








Jag har använt följande:

Ansikte/Face
Isa Dora Hydralight Foundation
L'oréal True Match Super-blendable powder
Mist Brow Shade No.4 (För skuggning/For shading)
H&M Eyeshadow Palette Biscotti Dreams (Den mörkaste till ögonbryn och den ljusaste till highlight/The darkest for the eyebrows and the brightest for highlighting)
Yves Rocher Luminelle Powder Blush Rose douceur

Ögon/Eyes
Viva la Diva Highpearl eyeshadow collection (Cerise, burgundy, ljus ljunglila och mörk brons/Hot pink, burgundy, bright violet and dark bronze)
Mist Eye dust Rose Star
Mist Eye dust Cyren Star
Mist Eye shadow Dark Lake
Mist Glimmer Moon Star
Isa Dora Glossy Eyeliner Waterproof Chrome Black
Max Factor Masterpiece Max Mascara

Läppar/Lips
Vaseline
SAn
2010-06-15 @ 00:46:23
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Jättefin sminkning! Men ja, du behöver använda bättre kamera!!!!



Höras imorn? Love yaa<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0