keeping my mind wide open.

Tivolirock 2009

Plugg plugg plugg.. Motiverar mig själv med en iskall folköl och hoppas på mysdag med San och kanske Ellan i stadsparken i Lund imorgon. Hade varit riktigt trevligt. Och med lite tur kanske jag kan få lite plugg gjort mellan snacket också.

Har haft en riktigt fin helg i Malmö med vänner jag träffar alldeles för sällan. Med lite flyt och engagemang får det bli ändring på det. Tydligen har vi lättast att ses när det är spontant, så mindre tomt planerande i framtiden.
Söndagen skulle ha blivit fotboll i Folkets park i Malmö ihop med Khaltoum och hennes tjejkompisar. Det livsfarliga vädret satte dock stopp för våra planer och det hela slutade med att jag målade in mig själv i ett dejt-hörn med en killkompis till Ting. Nu blev det en trevlig kväll med mycket snack och tv-spel, men det är intressant hur man ibland finner sig i udda situtationer och tänker hur gick det här till egentligen? Ironin i det hela är att jag pluggar religion för tillfället och hade en lång diskussion om ödet med lillasyster häromdagen. Ibland känns det som någon högre makt lägger sig i och petar runt i saker. Hon och jag var överens om att människor kommer och går ur ens liv för att lära en något. Men det är den fria viljan som avgör huruvida de stannar där eller inte efter det. Jag lärde mig bland annat att killar inte gillar när tjejer slår dem i tv-spel^^

Gjorde även brudsmink och hår i lördags förmiddag. Det var fina Ellinor som gifte sig med sin Micke. Hon blev fantastiskt vacker och det var ett riktigt roligt jobb!

Landat planer om tivolirock med nu. Känns som en för mysig tradition att bryta och det är grymt bra musikunderhållning i år! Någon mer som ska dit?
emiliaa
2010-07-14 @ 12:27:18
URL: http://miliaslaviida.blogspot.com

Hahaha, att killar inte gillar när tjejer slår dom i Tv-spel visste vi redan. Dags att ta reda på hur Adrian reagerar, ska nämligen försöka slå honom på Halo ikväll ;D .



Tivolirock låter som en riktigt bra idé! Ska försöka få med Adrian också :D



(I HOPP OM ATT DU TAGIT HEM SPELEN?)

SAn
2010-07-15 @ 13:21:46
URL: http://mynameissan.blogspot.com

Ellan blev skitsnygg - du gjorde ett fint jobb!^^



Jag ser fram emot Tivolirock. Inte mot regnet dock. Blev väldigt ledsen i ögat när jag kollade vädret så vi får väl se vad det blir av det. Jag+regn är lixom inte ett...



Tack för igår babe! PUSS<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0