i tried to do handstands for you but everytime i fell..

Tänkte slänga upp lite foton från min Lundavistelse so far. Jag hade ju besök av Emilia & Adrian dag nummer 2. Vi åt veggie-tacos, spelade Super Mario och tittade på ett par filmer, däribland Twilight som Adrian minsann blev riktigt förtjust i. Efter Twilight såg vi Zombieland. Eller ja, jag såg Zombieland. Det lilla paret sov sött i soffan. Tur att den inte var läskig. Den var mest underhållande, jag gillar zombiefilmer!^^
Tummen upp för sojafärsen som blev supergod!
Vi var inte så värst bra på det där.=/
Adrian & 'larviga' Emilia.





Sen var det bara syrran & jag i ett par dagar. Efter att ha lämnat Adrian vid tåget åkte vi hem och krängde chips och godis och kollade på New Moon. Sen blev vi galet rastlösa så vi tog en spännande tur till Hässleholm. Tågen var inställda så det blev buss hela vägen från Eslöv, men vi hängde inte läpp för det. Väl i Hässleholm åkte Emilia till Elin och jag träffade mina kusiner Kelli & Nadi (tryck på namnen för att komma till deras bloggar) på Qbar. Det var ett par trevliga timmar av dans innan stängning och sen for jag tillbaka till Lund nästa morgon. Dock utan lillasyster, så det har varit lite ensamt här, tycker Maja och jag.
Här är vi efter en eftermiddag nere på stan med shopping och BK-mat.
Och det här är Emilia framför datorn.
Och såhär bra går det när Emilia ska försöka ta kort på mig..
emilia
2010-01-13 @ 20:05:30
URL: http://miliaslaviida.blogspot.com

awwww, bilden på oss var ju bra UNDERBART FIN !!! <3

hahaha, att adrian är med på din blogg kommer nog göra honom lite snopen (a) ^^



Tack för underbara dagar. Jag har saknat dig. Och nu saknar jag dig igen <3

kelli
2010-01-14 @ 04:39:45
URL: http://kellikopter.devote.se

haha VI HADE KUL :D tror jag.



men veggiefärs? haha why?

emilia
2010-01-14 @ 14:41:24
URL: http://miliaslaviida.blogspot.com

Sv: haha, nej kanske inte snopen då. Ja, han kanske blir glad :) Vi får se! Jag vet inte om han ens läser min, haha? Vet bara att han varit inne och tittat på den, eller rättare sagt hans vän var inne och kollade.. Men han kanske ser det någon dag (:



Ja, helt underbart fin bild! Verkligen. <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0