frosty pink.

Ny design på bloggen. Vad tycker ni? Fin, stökig, praktisk, jobbig? Let me know! Den förra började bli lite väl snöig. Snart är det ju vår, vänner! Bara för det ska jag bjuda på en vår-makeup, fin till både fest och vardag. Det är även en av de första sminkningar som jag gjorde med min julklapp - Viva La Divas High Pearl Eyeshadow Collection.

Ursäkta kletet i inre ögonvrån. Min modell (läs jobbiga lillasyster) tyckte att det var en bra idé att i hemlighet gnugga bort vingarna jag gjort där medan jag hämtade kameran. Jag märkte det först när jag överfört fotona och min modell var long gone.
kelli
2010-01-14 @ 04:36:55
URL: http://kellikopter.devote.se

det där sminket är the shiznit asså.

man kan sova med det och det går aldrig bort!



dock är jag väldigt besviken på att dom gjorde dom mindre och dyrare detta året. SÅÅÅ BESVIIIKEN.

jag vill inte göra mig av med min gamla även om jag snart måste :(

emilia
2010-01-14 @ 14:33:01
URL: http://miliaslaviida.blogspot.com

Sminket är verkligen bra, det sitter och man kan ha det hur länge som helst. Inte så fresh kanske, men du förstår min poäng, hahaha!



Bilderna är super fina och jag ber om ursäkt för min envishet om att inte ha något, där jag ej vill ha det xD. Haha! Du är jätteduktig, Jamie <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0