i make 'em jump right through a hoop, those animal crackers in my soup.

Har nyss kommit hem från stan. Eva-Lena bjöd på fika på Espresso House. Varm kycklingmacka, chai latte, kaffe och chokladmuffins - müms!^^ Vi satt i flera timmar och bara myste och snackade skit. Ovanligt bra service idag, trots att den stackars killen jobbade ensam. Han gjorde ett bättre jobb själv än vad de andra brukar göra ihop, annars brukar där vara minst två som jobbar samtidigt.

Jag höll på att bryta foten på väg dit, det måste sett skojigt ut. Mina 13,5cm klackar och jag ska spana in en jättesöt kille och fastnar i kullerstenen. Jag snubblade bara till men mitt hjärta höll på att hoppa ur bröstkorgen och jag skrattade åt mig själv hela vägen till cafét. Jag behöver ligga, det var alldeles för länge sedan, det är bevisligen farligt att vara utan för länge!

Innan E-Lena åkte hemåt var vi inom Gina Tricot och kikade lite och då fick hon för sig att köpa en jättefin väst till mig. Hon är så galet snäll! Den var på rea och gick loss på 49:-, värsta fyndet!
Nu ska jag hoppa i myskläder, vira in mig i en filt och slöglo på tv. Puss på er!
Söta Eva-Lena.
Den fina jeansvästen från Gina Tricot. Förlåt för den dåliga bildkvalitén, min kamera har ingen ursäkt.
kelli
2010-01-20 @ 21:19:06
URL: http://kellikopter.devote.se

jag vet inte varför, men jag tyckte precis att eva-lena va lik din mamma :D haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0