cool & hot? sure, why not.

cool & hot? sure, why not!


Det här är ett kollage av saker som inspirerar mig. Sprakande färger, vågade plagg, rockiga detaljer och stora smycken kombinerat med klassiska toner, svarta plagg och Chanel. Bodyn är nyckelplagget i detta kollaget. Bär den med eller utan kjol, shorts eller byxor och med en kavaj. Jag utmanar er att köra med bara tights och/eller en kort kavaj.
Gå till Polyvore för att göra ett eget kollage!

Eng:
This is what inspires me. Bright colors, edgy garments, rock&roll and big jewlery, combined with classics, black, and of course, Chanel. The body is the key garment in this set. Wear it with or without a skirt, shorts or pants and with a dressy jacket. I dare you to go with just tights and/or a short jacket!
Go to Polyvore to make your own set!
SAn
2010-02-04 @ 01:12:31
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Aj löv Chanel. Jag luktar så lyxigt när jag använder min Chanel-parfym ;) hihi



Accessoarer gillar vi. Och bodys.. Jag hade absolut använt en om jag inte hade sett ut som en förvuxen bebis i en....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0