ghana mot italien.

f: how lucky we are

Vilket krux det ska vara att söka distanskurser på komvux. Jag som trodde att det skulle vara så väldigt mycket enklare. Och telefonkontakten, som kändes som sista utvägen, funkade sådär. Ingen störig telefonsvarare, men heller ingen människosvarare. Bara oändliga signaler. Jag får väl försöka igen imorgon. Jag kör ett outtalat race med min arbetsförmedlare om vem som kan hitta mig en lämplig sysselsättning först. Det ser inte särskilt ljust ut för Carl. Han heter så. Men Carl låter lite mer som en Lorenzo. På telefon i alla fall. Han ringde förut för att meddela och beklaga att han tyvärr inte kunde ta emot mig den 15 kl.15. Det var ju tråkigt, instämde jag, men vår avtalade tid var ju först den 18 kl.14. Efter sju långa minuter av missförstånd, inte enbart på grund av språkbarriären, kom vi överens om att mötet ska äga rum den 16 kl.14.
Jag hoppas att han kommer..
SAn
2010-02-03 @ 22:06:06
URL: http://www.runsanrun.blogspot.com

Haha! Älskar AMS! :)

SAn
2010-02-04 @ 00:47:37
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

hej bajskorv ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0