the girl with the flaxen hair.

Det har varit en spännande dag av glasögon-provning, spontan-klippning och borttappande av bilnycklar utanför Willys i Hässleholm. Allt löste sig som tur var till det bättre. Jag har valt ut två nya bågar som jag successfully har önskat mig i födelsedagspresent, min nya frisyr är supertjusig och nycklarna återfanns till slut så vi kunde åka hem. Min lillasyster klippte av allt sitt långa hår till en jättekort frisyr. Sjukt modigt och sjukt snyggt! Mamma klippte etapper i sitt långa hår, det ska bli kul att jobba med, lockar kommer göra sig superfint i det!
Efter en god pastasallad som jag slängde ihop med lite penne, grillade paprikor, quornbitar och stekta champinjoner med en kall sås till gjord på kräm fräs, ajvar och mango chutney, tänker jag nu avnjuta en kopp kaffe framför tv:n. Nedan följer ett foto på den nya frisyren, tagen med webcam för jag är lat idag!;P
Puss på er!

Jag är egentligen inte så pittögd, det kom en skugga i vägen..=P

Karl
2010-02-04 @ 21:33:34
URL: http://karlwallenius.blogspot.com

Du slopar alltså blondinen?

SAn
2010-02-04 @ 22:31:36
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Haha! Pittögd!!! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0