after all the boys & girls that we've been through..


Denna kvinnan har letat sig in i mitt hjärta. Rakt in i det rum där jag och Amanda Palmer brukar misshandla obskyra instrument, shotta whiskey och flasha oss i fönstret för grannarna. Hon får mig att vilja ha underkläderna utanpå kläderna, skrika istället för att sucka och jobba som gatuartist i Tyskland. Istället går jag runt i alla mina olika obskyra huvudbonader hemma, har mina 13,5 centimeters klackar när vi handlar och bönar och ber frisörskan om en undercut. Egentligen har jag bara hattarna, maskeradöronen, allt flor och alla masker och diadem på mitt rum för jag får inte lov att ha dom någon annanstans för pappa. Jag dog nästan på kuppen (läs i halka och snö) när jag fönstershoppade i Lund häromveckan och när min frisörska vägrade mig en undercut sa jag tvärt och bestämt "- okej..".
Jag är inte särskilt cool. Men Lady Gaga är.
Godnatt.
Sandra
2010-02-05 @ 01:39:31
URL: http://sandiebell.blogg.se/

Me like. Hon är ascool och att hon är bra gör det inte sämmre.

Stå på dig fram med hattarna och floret.

Klipp dig galet och ha bhn utanpå.

Its wackolishes and I love it.

SAn
2010-02-05 @ 02:27:44
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Fick du ingen undercut fast du ville? awww ;)

Hon är cool! Puss <3

gugu
2010-02-05 @ 11:00:17

hon är en hermafrodit, creepy. =(

kajsa
2010-02-11 @ 21:20:36
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kan meddela att hon är ungefär precis lika cool i person. Träffade henne i somras efter hennes spelning på Yran-festivalen. Dansade lite, pratade lite och glodde ganska mycket på hennes märkliga klädval och peruk. Hon fick mig att tänka på något utomjordiskt. Ska berätta för barnbarnen någongång hur det var. utomjordiska lady gaga.



Och justja. du frågade om jag kunde göra ett inlägg om mina jobb och visst kan jag det. Just nu är det förändringens vindar som flyger dock. Så jag väntar tills jag vet vad som händer och vart jag landar. Okej?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0