emil jensen.

Nu har jag något underbart att se fram emot. Jag undrar om jag ska våga köa för en kram denna gången. Nu låter det som att det är kön som är skrämmande, men det är såklart väldigt fina och kramiga människor i kramkön. Nej, det läskiga skulle väl vara mötet med någon som influerat och inspirerat mig så mycket som Emil Jensen har. Jag ser absolut mest fram emot mellansnacket och Allt jag gillar upphör och Så får du mig ändå. Jag minns första gången jag hörde hans musik och jag förstod inte ett ord av vad han sjöng. Men det var kärlek. Och den 27 augusti 19:00 är det kärlek igen, i Malmö.




minica
2010-08-09 @ 02:12:44
URL: http://minica.se

Följa varandra på bloglovin? :)

frickan
2010-08-18 @ 23:52:11

Kanske är på! Såg honom sist förra sommaren. Också i Malmö.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0