I don't like people, I just like cartoons.

Humör: Ångest.
Minus: Missar nog födelsedagsfest pga jobb.
Plus: Bra bilder från helgen.
Låt: Conor Oberst - Souled Out
Händelse: Katten kissade i sängen igen. I could kill myself.
Citat: "Äter du verkligen inte alls bacon?" - Susanne försöker
konvertera mig till köttätare.
Saknar: Ledighet, min familj och kisen, att ha gott om pengar och ett
par onämnda individer.
Önskan idag: Ett välbetalt och roligt jobb rakt ner i knät.
Ser fram emot: Alla bra band jag förhoppningsvis får möjlighet att se
på malmöfestivalen. Särskilt AIV, Looptroop, Emil Jensen och Timo
Räisänen.
Dagens:

Humör: Lugn oro.
Minus: Det blev ingen klädstång på IKEA igår, dom var slut. Mitt rum får se ut som en tvättstuga ett tag till.
Plus: Cosmopolitan & VR på frukostbordet.
Händelse: Storstädning.
(Gårdagens) Citat: "De flesta böcker är ju kriminalare. Det är kanske därför jag inte läser så mycket." -San
Saknar: Sommaren för två år sedan.
Önskan: Att gå ner i vikt.
Ser fram emot: Träffa San i helgen.
Set:
I don't like people I just like cartoons.
I don't like people I just like cartoons. by Justmaja featuring Disney accessories

Items in this set:
Miu Miu Embellished cotton knee socks, $435
Yves Saint Laurent | Leather and metal heart pendant | NET-A-PORTER.COM, 290 GBP
Brass Multi-Strand Necklace, 165 GBP
Bird Cage Necklace, $25
Disney Sequined Minnie Mouse Ears Headband | Disney Store, $17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0