dålig sömn?

Alla behöver vi vår skönhetssömn. Så mycket påverkas av huruvida vi sover bra eller inte; energi, humör, ämnesomsättning. Samtidigt finns det så mycket som kan störa sömnen. Mitt största problem har alltid varit att jag är mörkrädd och har mardrömmar. Ofta har jag hållit mig själv vaken tills jag utmattad fastnat i något slags stadie mellan vaken och sovandes där drömmarna blir jobbigt verkliga. Därför är jag helt fantastiskt glad över att ha hittat en lösning! Inatt sov jag hemma utan nattlampa för första gången sedan jag minns inte när. Sedan jag började sova i ögonmask för tre nätter sedan kan det inte bli mörkt nog när jag ska somna. Jag kommer aldrig gå någonstans utan en i fortsättningen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0