lisnudlar m egg & sykling, 65 klonol.

Alltså jag dööör!XD Tjuvlyssnat.se och tjuvtittat.se är sjukt roliga att sitta och bläddra i! Här följer ett par av mina favoriter:

Tjuvtittat:

Kanske för TJOCKA barn! Var är våtservetterna liksom?!


Thaivagn på Stora Torg under Kristianstaddagarna.



Tjuvlyssnat:

Klädaffär, Lund

Vid kassan lägger en tjej ~17 fram en skjorta från herravdelningen.
Expediten: Är det en fars dag-present?
Tjejen: Nej.
Expediten: Jaså, så det är pojkvännen som ska få den?
Tjejen: Nej.
Expediten (förvirrat): Men… jag ska slå in den?
Tjejen: Det behövs inte.
Expediten: Men jag kan slå in den om du vill.
Tjejen (irriterat): Eftersom skjortan är till mig själv så skulle hela spänningsmomentet med att öppna ett inslaget paket förstöras eftersom jag redan skulle veta vad som var i.
Expediten: Va?
Tjejen (uppgivet): Slå in den bara.

 

Vasaplan, Umeå

Två kvinnliga alkisar ~40 sitter och pratar om sex.
Kvinna 1: Min man vill ju inte ha sex!
Kvinna 2: Vad gör du då?
Kvinna 1: Jag använder en gurka istället och nästa dag får han den på sin macka, lite fitta ska han ju ha!

SAn

Hahahaha! XD Fy faaan vad jag skrattar - sjuuukt bra!! :D



sv: Majsen är underbart kurrig^^ och Calle med kompis är ett awesome namn på ett band, haha!

Maja
2009-11-18 @ 19:01:40
URL: http://justelliot.blogg.se/

Sjuan på menyn tycker jag låter smarrig! "Gai Gäng Däng" !!!!!!!!!!XD

keeliiiissss
2009-11-18 @ 21:21:45

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA

fyy fan va äckligt det med gurkan.

BLÄÄÄÄÄ.



det bästa är ändå det som står på menyn vid den på stationen next to pressbyrån. "fish and ships"

HAHAHAHA

emilia
2009-11-19 @ 13:42:53
URL: http://miliaslaviida.blogspot.com

Hahahahaha , fyfan vad bra xD

You wish!!

hysterical fun, and very sick! but, I like it:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0