Frupp

Undrar om någon kommer lyssna på mig och få hit en trottoarpratare snart. Det har varit helt dött i butiken idag. Jag har slumrat här nere. Hade varit skönt med en soffa dock, de där frisörstolarna ger mig nackspärr.. Men ärligt är det verkligen inte det enda jag gör, jag har plockat och städat och snyggat till i fönstrena. Det hjälper inte, läget är värdelöst, ingen ser butiken. Jag har mått så himla dåligt idag med. Känts som jag haft hög feber.. Open i Lund börjar om en halvtimme och jag kämpar med huvudvärk. Jag tror jag hoppar över det denna veckan.
Planerat myskväll hos San på fredag. Syster kommer också och det ska indeed bli mysigt! Jag behöver låta bli att gå ut ibland.. Det är nyttigt att undvika alkohol, dans, småtimmar, folk och särskilt folk ibland har jag hört.
Nu ska jag se Heroes, 24 och Gossip Girl!
You know you love me ;)
XOXO
min fantastiskt goda lunch!
My & jag fastnade på bild på en klubb vid Slussen när vi var i Sthlm i fredags. (på väg ut därifrån)
PS: Frupp är ett nytt ord i mitt vokabulär, ännu utan någon egentlig mening, det är bara så fantastiskt roligt att säga! Jag måste komma på en betydelse.. Några förslag?
San
2009-02-12 @ 01:37:29
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Vilken fin bild på dig och My^^ Liky Liky ;)



Ps. frupp låter typ som frappe. eller? ;)

justelliot
2009-02-12 @ 12:23:59

Thanks darling^^



Hmm, som i frappucino?

San
2009-02-18 @ 08:57:21
URL: http://mynameissan.blogspot.com

Haha, exakt! som i en frappucino :D

Maja
2009-05-08 @ 12:15:08
URL: http://justelliot.blogg.se/

Vad hände med dom egentligen?? Känns som det var en trend som gick över och fösvann=P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0