i don't care what people say. think of me what you will, i'll be here.


Helt galet gott! Det är lätt värt att göra egna pizzor istället för att köpa färdiga. Det går fort, är supergott och man vet exakt vad man stoppar i sig. Är man lite lat kan man köpa pizza-kit med färdig deg och tomatsås, det är det jag har använt här. Jag gjorde såklart det mest för att det kändes lite nostaligskt *hosthost*. Jag tänker inte tråka ut er med detaljer utan jag ska snabbt lista vad jag använt istället.
  • Pizza-kit med färdig deg och tomatsås (no shit sherlock..)
  • Strimlad kalkon (slut på grisätandet igen)
  • Körsbärstomater
  • Färska champinjoner
  • Bladspenat (på pizza no2)
  • Mozzarella
  • Oregano
  • Crema di Balsamico med Hallonsmak
Ett litet tips bara........
Mjöla botten av pizzan om ni inte tycker om bakplåtsspapper....-.-
SAn
2009-12-30 @ 17:55:22
URL: http://www.runsanrun.blogspot.com

Mmm, mums vad gott!^^

Jag är aldrig sugen på hemmalagad pizza, men det såg ju faktiskt smarrigt ut, hihi!

kelli
2010-01-05 @ 02:22:51
URL: http://kellikopter.devote.se

asså dom pizzadegarna är fan kung!

JAG ÄLSKAR! så krisssssp




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0