caught in a bad romance.

Idag har kisen legat hos mig uppe i min soffa och varit så mycket tröst han bara kunnat.<3

Natten som gick var sömnlös och energikrävande. Jag fick ett samtal mitt i natten som jag valde att ta. Det är egentligen rätt privat men det känns som något jag vill dela med mig av i korta drag. Jag sa upp kontakten med någon som tidigare stått mig väldigt nära. Det var otroligt jobbigt, i synnerhet på grund av att det inte var första gången. Inte ens första gången med den här personen som har sårat mig förut. Inatt förstod jag att jag aldrig kommer kunna lita på den här personen igen. Och för att kunna gå vidare måste mail, sms, samtal och all annan kontakt från denna personens håll upphöra. Jag har bett om det förut men den här gången menade jag verkligen det. Det är fantastiskt vad mycket förnuftiga tankar man kan frammana om man helt brutalt nonchalant bara ignorerar sina känslor. Jag skulle vilja förälska mig i, och vara med någon igen en dag. Men det kommer inte att bli med någon som inte har mer att erbjuda än en 30% chans att han eller hon är ärlig och trogen.

Igår hittade jag den perfekta klänningen till det årliga julbordet på tisdag, för att prata om något trevligare. Second hand men i jättefint skick. Lite av ett projekt men mamma säger att jag kan sy, så det ska nog gå vägen. Ny hårfärg på tisdag och ska försöka få någon att klippa eländet också så småningom. Ser fram emot att vara extra fin, det har inte blivit så många tillfällen på senaste tiden.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0