allt jag gillar upphör. passa dig, jag gillar dig.

Jag har gott om blogg-ångest för tillfället, jag har försummat den löjligt länge nu. Jag gör ju mest det här för min egen skull, för att det är roligt i efterhand men ibland när tiden är knapp är det svårt att komma ihåg det. Jag hade fått en snäll gliring av min bärre San nu såg jag, (hennes väldigt mycket bättre blogg hittar ni här) så nu får det väl vara slut på eländet. Jag har en sparsam hög med bilder från julen som jag ska redigera och dela med mig av snarast men idag tänkte jag visa upp ett urval av rea-fynd och mjuka klappar.

Snart är det nyårsafton med bubbel och baluns! Själv ska jag vinka av det senaste årtiondet med vänner som funnits med långt innan millennieskiftet, ett par som dykt upp på färden och en och annan ny bekantskap. Hämtmat, nostalgiska spellistor och mumsiga fruktdrinkar står på schemat än så länge och jag vågar mig på ett litet glädjeinspirerande hopp om att denna nyårsafton kommer bli bra!

Gina TricotGina TricotGina TricotGina Tricot (klänning)
Gina TricotH&MH&MH&M



Jag trodde att det var ett räddningsfordon först när den stora lastbilen ilsket blinkade förbi i ögonvrån och svängde in på helt fel väg. Vi var på väg hem igen och jag tittade bort just då, mot motsatt håll. Jag hade stirrat rakt dit när vi passerade på vägen in och det hade huggit till i bröstet på ett sätt det inte gjort förut. Men det är ju såklart annorlunda nu. Jag måste ha reagerat för mamma redogjorde utan vidare konversation att det var saltbilen. Det var inget räddningsfordon.. Och det är ju bra.. Det var egentligen bara det jag ville säga.
SAn
2009-12-30 @ 17:58:34
URL: http://www.runsanrun.blogspot.com

fina saker, Bärr! Väskan, fick du den oxå i julis?

Pusselipuss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0