"all julmusik suger.. man bara lyssnar för att det ska göras." "jag tycker att det förklarar det mesta du lyssnar på, J."


Det är värst vad det stressas såhär års! Känns inte som att man har tid att skriva alls. Det har resulterat i att jag påbörjat, och börjat jobba med, fler texter samtidigt än någonsin förut. Det blir inte alls bra, ofta blir sådana texter aldrig färdigskrivna. Så nu tänkte jag offra tio min på bloggen för att skriva av mig lite och kanske avvärja den fula vanan för ett par dagar, eller åtminstone för de följande 1,5 timmarna som jag behöver till att göra mig fin och värma upp till Mys julfest.

De senaste dagarna har varit finfina med kalas, fest och julbak, familj, släkt och vänner. Jag lovar att försöka låna ihop ett par bilder på allt, däribland ett par sminkningar och det gudomliga resultatet av julgodisbaket igår. Men just idag tänkte jag fuska och dela med mig av något annat, nämligen en spellista med julmusik. Hoppas ni tycker om den, och om ni inte gör det - fuck off!^^
SAn
2009-12-28 @ 12:33:41
URL: http://www.runsanrun.blogspot.com

Töntbloggare... för att du aldrig bloggar!! ;) Puss Bärr<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0