Ignorera nedanstående.

Alltså jag jobbar lite på en ny blogg, för jag blir tokig på den här. Dels för att uppladdningen av bilder aldrig fungerar som den ska och dels för att nu har jag verkligen inte skrivit så mycket och ofta som jag tänkt i den här, så nu känns det som att jag måste börja om igen, för så mycket händer i mitt liv just nu att jag skulle aldrig orka att återberätta allt. Världens längsta mening..
Ignorera ovanstående.

Jag är en ja-sägare. Idag tackade jag nej. Artigt men bestämt nej, till ett förslag jag får förbryllande ofta nu för tiden. Jag var jättestolt över mig själv! Tills jag insåg att jag bara sagt nej för att bevisa för mig själv att jag kunde och för att slippa riskera att behöva göra det senare när det inte alls är lika enkelt, som det faktiskt visade sig att vara. Sen när vill jag ha det tryggt och enkelt? Jag konstaterade tyst för mig själv, och högt för min bästa vän San, att jag är helt jävla dum i huvudet.
Ignorera ovanstående..

Jag kan styrka min teori om att jag förmodligen är milt retarderad med att berätta vilken soppa jag kokat ihop för imorgon. Den involverar alla ångestfödande tankar i mitt huvud just nu och det faktum att jag samlat alla fysiska ingridienser till ett och samma ställe, och en och samma tidpunkt.
Medtag haklapp för det kommer bli messy..




Ignorera ovanstående;P


PS: några roliga april-skämt att dela med dig av? en killkompis kom ut ur garderoben idag och gjorde anspråk på ett av mina ragg, bara för att steppa raka vägen in i garderoben igen med en ursäkt om att det är första april. (jag vet att du är gay, T) mahaha.
San
2009-04-07 @ 21:06:12
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Ääääälska Lykke Li!!^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0