le liste.

Jag älskar min lillasyster. Jag älskar hela min familj. Jag älskar min lynnige katt och alla andra katter. Jag älskar min bästa vän i hela världen. Jag älskar alla mina vänner. Jag älskar min glittriga penna med dödskallar på. För bläcket till nattboksinlägg, kalendernoteringar och telefon-nummer. Jag älskar alla mina hattar och huvudbonader. Jag älskar mina kläder. Inte varje plagg, men som en helhet.
Jag älskar alla mina olästa böcker. Och ett fåtal lästa. Jag älskar orkidéerna i min mammas matrum. Det finns människor jag älskat villkorslöst. Som jag kommer att fortsätta att älska på mina egna villkor. Jag älskar mig själv, men kräver mycket tillbaka för det. Jag älskar att älska för kärleks skull. Att vara förälskad. Även om jag gärna spar på det, som en flaska riktigt dyr och fin champagne, i väntan på rätt tillfälle.
Idag är ett fint tillfälle. Idag älskar jag alla.
Skål på er! <3
f: Scarlett Johansson for Moët & Chandon Champagne
(via:audreyhepburncomplex)
Henrik
2011-02-14 @ 23:56:34

Älskar dig och resten av världen tillbaka! :D



Härligt med trevliga inlägg! :)

SAn
2011-03-31 @ 23:45:05
URL: http://sansation.spotlife.se

... och jag älskar dig!! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0