in love and masturbation.

Är det normalt att prata onani med sin partner? Jag måste verkligen inte veta egentligen. Bara en grej jag tänkte på. Jag är ju inte så rutinerad när det kommer till relationer. Men lite pryd är jag. Sådär lagom. Antar jag. Eller så beror det kanske på vem jag pratar med. Jag har en väldigt udda egenskap som gör att jag ibland, sådär sporadiskt, gärna adopterar motsatta personlighetsdrag till den jag träffar på. Det har jag från min mor. Det visste ni minsann inte om mig. Nu måste jag hitta på något annat stört att hålla hemligt. Så jag har absolut inga problem att prata onani. Så länge du har det. Annars kanske det blir svårt..





f: vogue germany october-10

Jag är sjukt nervös inför högskoleprovet imorgon. Skönt att kunna luncha med San, det blir höjdpunkten på dagen. Jag hoppas jag slipper springa på någon annan jag känner bara. Det har jag inte nerver till.
Anonym
2010-11-09 @ 16:50:08

Ja det kan hända att man gör det ihop med sin partner. ;) Eller pratar om det med sin partner.

Beror ju helt på hur öppen man är på den fronten.

Är ju inget fel med det.

sandra
2010-11-18 @ 20:17:20
URL: http://sandiebell.blogg.se/

Jag gillar ju din blogg. Uppdatera mera ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0