warm... warmer... disco.

Oj vad svårt det har varit att komma på något vettigt att klä ut sig till till årets Halloween. Kort rött hår är det inte alltför mycket man kan göra med.. Jag var sugen på en syntet-peruk men det ekar i kassan. Nedan följer lite bilder på karaktärer som farit igenom idé-kontoret. En idé som Eva-Lena föreslog var Tingeling. När Julia Roberts spelade henne i Hook hade hon ju faktiskt kort rött hår. Men jag var ju faktiskt en älva förra Halloween så det känns lite fantasilöst. I år tänkte jag vara lite mer bad-ass och jag har kommit på en asbra outfit nu! Men det förblir en hemlis fram till helgen!^^


Vad ska du klä ut dig till?



SAn
2009-10-29 @ 00:38:23
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Du kommer bli het gumman! ;)

SAn

vad händer med ditt bloggande gumman? ;)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0