i can't get laid in germany.

Imorgon blir det sex-party i Trelleborg följt av lite party-party. Ska bli skitkul, jag är riktigt pepp! För att prata om något annat men ändå hålla mig till ämnet så tycker jag att censuren av Rammsteins nya album-box i Sverige är sjukt löjlig. Läs om det här. För det är ju censur att stoppa särskilt innehåll av en produkt, det har garanterat inget att göra med att ingen skulle köpa det. Nog för att svensken är pryd och försiktig, men allt sånt där som är jobbigt att köpa över disk kan man ju faktiskt beställa hem nu för tiden. Ett anonymt brunt litet paket på posten och ingen får någonsin veta att man beställt hem hemorrojdkräm, sexleksaker och kondomer. Från samma företag dessutom.

Hade jag haft pengar till det hade jag specialbeställt en box av våra tabu-befriade kamrater på andra sidan Östersjön. För att jag är en censurkritisk, feministisk och frispråkig kvinna.. Det vill säga en butchig, manshatande bitterfitta, och alla vet väl att fittor som jag bara saknar en man (läs kuk).




Det är fint att vara lite schizofren.
Sandra
2009-10-26 @ 16:52:12
URL: http://sandiebell.blogg.se/

Håller med dig fullständigt. Tönt Sverige....

speciellt då jag tycker att Rammsteins sätt att provocera med sex känns lite gammalt. Men tydligen inte eftersom det fortfarande censureras

SAn
2009-10-29 @ 00:39:22
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Haha! Du är så rolig gummsan!!



JaTack till det där settet! ska vi köpa?! ;) höhö




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0