När man är liten suddar man inte ut.

Gårdagens:
Humör: Underbart bra!^^
Minus: Dom hade inte min favvismacka på Espresso House - Brie med fikonmarmelad.
Plus: Fick fina blickar från fina människor på stan.
Händelse: Jag & San tog en mysig fika på Espresso House.
Sparat Citat: "När man är liten suddar man inte ut." - Mamma
Saknar: Mina handskar som jag rusade ifrån när jag fick bråttom till bussen.
Önskan: Att Camilla åker ut ur Idol. (Yesssss!)
Video:




Dagens:
Humör: Nattens humör har varit oro och ångest inför Sans vaccination, men nu är det gjort och jag är fortfarande sjukt nervös men blir lite lugnare av att San verkar lugn.
Minus: Sov länge och hoppade över promenaden jag planerat.
Plus: Det blev kladdkaka över från igår som vi ska mumsa på till en film snart^^
Händelse: Det får väl vara Sans vaccination.
Citat: "...så kommer det ta ännu längre tid för dig att skaffa bebis." - San resonerar med någon som är osäker på sin partner.
Saknar: Marius. Maja har kelat mycket med mig de här två dagarna men det är inte riktigt samma sak. Och jag har dåligt samvete för i förrgår natt drömde jag att mamma och pappa torktumlade honom.
Önskan: Att det här jävla vaccinet ska fungera och vara ofarligt.
Set:
Autumn wedding 09
Autumn wedding 09 by Justmaja featuring Juicy Couture accessories

Items in this set:
1960's Cream Lace A Line Shift Dress 1960's vintage A Line Shift Dress wedd..., $339
Premium Cut Out Back Blazer, 65 GBP
ASOS | ASOS Lace Slash Neck Bandeau Dress at ASOS, 38 GBP
Corum Bubble Stainless Steel Diamond Women's Quartz 039.151.47 Watch - Watc..., $3,100
Swarovski Crystallized™ Klimt Collier, rose/bronze-plated, $460


SAn
2009-10-18 @ 22:22:55
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Hahaha! Fick ett riktigt skratt precis när jag läste om Marius och torktumlaren! hysteriskt skoj^^!



Vaccinationen är över och det är skönt. du kommer oxå klara det, Baby!



Tack för i helgen - har varit riktigt myyyys!

Älskar dig mest bästis! <3

Sandra
2009-10-21 @ 10:57:24
URL: http://sandiebell.blogg.se/

Ahh P!nk såååå bra.

Ska på 4 konserter med henne i höst.

Där kommer jag garanterat få svinis....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0