All these things that I've done.

Humör: Ångest.
Minus: Missar nog födelsedagsfest pga jobb.
Plus: Bra bilder från helgen.
Låt: Conor Oberst - Souled Out
Händelse: Katten kissade i sängen igen. I could kill myself.
Citat: "Äter du verkligen inte alls bacon?" - Susanne försöker
konvertera mig till köttätare.
Saknar: Ledighet, min familj och kisen, att ha gott om pengar och ett
par onämnda individer.
Önskan idag: Ett välbetalt och roligt jobb rakt ner i knät.
Ser fram emot: Alla bra band jag förhoppningsvis får möjlighet att se
på malmöfestivalen. Särskilt AIV, Looptroop, Emil Jensen och Timo
Räisänen.
Dagens:
Humör: Vaknade med ett kaffesug från helvetet och var ett vandrande åskmoln under dagens första halvtimme. Nu är jag lugn och på bra humör igen.
Minus: Jag har skjutit upp att ringa Syo och har en oförklarlig lust att fortsätta med det. Jag måste skärpa mig.
Plus: Eva-Lena bjuder på fika i eftermiddag.
Händelse: Jag har ändrat min FB-status. Jag har tydligen en lapp i pannan som säger "ensam&villig".
Citat: "...så kan jag ju först se hur det gått för dom som redan tagit det. Barnfamiljerna då alltså. Hihi." - San är skeptisk till influensavaccinet.
Saknar: Mamman&Pappan, Jossan&Johan, Mattias, Nappe och till och med Donna. Och Andreas, som vän.
Önskan: Att det går bra för San på arbetsintervjun.
Set:
All Hallows Eve Midnight Blue
All Hallows Eve Midnight Blue by Justmaja featuring Kenneth Jay Lane jewelry

Items in this set:
ELTON&JACOBSEN RUFFLES INK BLUE SILK RUFFLE NECK/SILK DRESS, $334
Evening Collection : Buy Online Evening Gowns,Christmas dresses,Party dress..., $290
Satin halter dress at karenmillen.com, 160 GBP
Goddiva Blue Sequin Fan Dress, 32 GBP
The Cosmic Twist, 29 GBP
San
2009-10-16 @ 17:34:17

San
2009-10-16 @ 17:37:49
URL: http://Www.mynameissan.blogspot.com

Hej snyggo! Du är pödast! Tycker om dina "dagens". Tror kanske jag måste härma dig och börja med det;) nu ska jag fortsätta att mysa med dig här på caf'eet. Love you! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0