vad är en bal på slottet.

Tanken är att det ska dyka upp en massa sminkningar här i fortsättningen. Eftersom det är söndag idag och jag inte har anledning, eller tid, att göra någon ny sminkning, så bjuder jag på detaljerna till en sminkning från i somras när min lillasyster var på studentbal.


Bas: Artistry Self-Definig Sheer Foundation Porcelain, E.Funkhouser Concealer+Eye base Fair, Mist Micro Powder Transparent 1.
Ögonbryn: Mist browshade No2.
Ögon: Mist eyeshadow Moonlight, Mist eyedust Rose Star, Mist eyeshadow Jupiter, Mist eyeshadow Black Lake, Mist glimmer Moon Star, Mist cake eyeliner Black, Mist Single Eyelashes.
Läppar: Loréal Glam Shine Rose Blush.
Kinder: Mist browshade No2, E.Funkhouser Cheek Color Electro Pop.

För att se bilder på hur fin hon var i sin klänning klicka här.

SAn
2009-11-15 @ 19:40:49

Snygga färger!

Sandra
2009-11-16 @ 01:01:26
URL: http://sandiebell.blogg.se/

Nej var ju herrlaget som spelade;)

bara yngre eller gamla gubbar. men min första riktiga pojkvän är ju med och spelar men tjusningen med honom har lixom försvunnit...

Sandra
2009-11-16 @ 16:43:56
URL: http://sandiebell.blogg.se/

Du din lösenordstönt;)

Ja twilight kunde varit bättre. de andra i skolklassen betedde sig väldigt barnsligt ibland som om de vore 10. jaga varandra med maskar mm.

Skulle de inte gå i high school.

Som sagt den var ju inte dålig men den kunde ju varit mkt bättre. Men alla -15 verkar tycka den är grym så

emilia
2009-11-16 @ 20:01:36
URL: http://miliaslaviida.blogspot.com

"lösenordstönt" (som sandra kallar dig)

Jag var super fin på balen. & jag har dig att tacka <3

I lördags var vi också super fina, både jag och elin. Det finns bilder på facebook från maskeraden btw. <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0