it's like you're the swing set and i'm the kid that falls.

Showen i lördags var det absolut häftigaste jag någonsin upplevt i alla kategorier. Balettdansöser, trapetser, akrobatik, konfetti, enorma uppblåsbara clowner.. Och det var stundtals riktigt generande porrigt! Under "I touch myself" stod jag bara och stirrade och hoppades nästan att inte ens de yngsta i lokalen missunnades denna fantastiska syn. En överväldigande lust att flinga upp underkläderna på scen hängde tungt i luften och det var en hel del tjejer som gav in. Till Pinks förtjusning. Hon fick till och med en BH som verkade passa perfekt och ett par handklovar som fick hänga i hennes byxor ett par nummer.

Hennes sista scenkläder under "Glitter in the air" bestod av vad som såg ut att vara tunna vita tejpband och glitter och lämnade absolut ingenting till fantasin. Och iförd den hissade de upp henne i tygstycken tillsammans med tre andra tjejer och det regnade glitter när de utförde akrobatiska övningar högt uppe i luften. Avslutningsvis doppade de henne i en vattentank och hissade upp henne igen. Här pratar vi våta drömmar.

Jag & San möttes upp på stationen för att kränga BK-mat innan vi började kalasa på cider. San missade precis en flash-mob med en massa zombies inne på Malmö central. Jag antar att det skulle vara en flash-mob trots det fattiga utförandet. Men ett stort plus för antalet deltagande och utklädnaderna! Efter BK intogs en vanilj-latte med en extra shot espresso för att stilla mitt koffeinbehov.

Resan dit var förväntansfull och kön gled smidigt in när vi anlände vid Forum. Tyvärr fick vi vända i entrén och halsa en del medtagen cider för den fick inte följa med in. Det vi inte orkade sänka lämnade vi utanför och kunde lyckligtvis hämta igen efter showen.På väg hem bubblade känslorna runt och vi var fnittriga, flummiga och helt i extas. Lite tuffa tyckte vi att vi var när vi plankade på bussen tillbaka till stationen och grymt kul hade vi när vi lekte "penis" på tåget. Susanne fegade ur - jag vann!

Tillbaka i Malmö med en överlycklig och nästan mållös undertecknad i telefon, med Sandra i andra änden, dröjde Susanne kvar på perrongen och hade mig att uppmärksamma en snubbe kvar på tåget som tydligen uppmärksammat henne. När vi var på god väg förbi började han gestikulera från andra sidan rutan och flashade sin mobilskärm med sitt nummer inknappat. Susanne antecknade artigt numret och vinkade glatt. Jag tycker absolut att sådana fina gester ska belönas! Hennes egen historia med följande sms-utbyte hittar du här.

Vi strosade runt i stan och sökte efter ett ställe att slå sig ner och ta en öl utan att behöva betala inträde eller bli utslängda vid 1-2. Det sved att inse att det enda stället verkar vara min gamla arbetsplats. Inget fel på stället, det är ägaren jag hatar. Med tanke på mina sista ord tror jag att det kan vara ömsesidigt. Om inte hans psykoser fått honom inlagd än. I varje fall blev vi plötsligt guider till två förtjusande nörska tjejer.

Med tjejerna i säkerhet (eh?) på Etage började vi spekulera i huruvida vi skulle kunna hitta något lämpligt ställe eller om vi skulle call it a night. En stund senare, efter lite frys och mys på stationen, satt vi på tåget mot Lund och summerade kvällen i korta, ödmjuka drag. Strax innan avgång skuttade jag ut och tog stadsbussen hem till Värnhem och somnade till P!nks underbara stämma på Spotify.


Jo, det är sant. Jag har börjat använda Spotify...




SAn

sjukt bra Bärre!! :D din beskrivning blev något mer utförd än min, hehe! Det är bra! Ibland måste vi ha ombytta roller ;)



Puss puss puss <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0