"I’m not quite that delicate."

Det SNÖAR på min blogg!! Så fint det kan bli med ett litet script. Jag hade dock aldrig fått det att funka själv, så all cred till D. Vädret utanför fönstret är fruktansvärt. Jag är lite nervös att huset ska rasa eller förlora taket faktiskt. Och så blir man ju sjukt seg av dåligt väder. Så det enda produktiva jag gjort idag är en ikon till Bloglovin. Nu vill jag att ni är snälla läsare och trycker på den!!^^ Hittas till vänster, under min twitterwidget. Kanske laddar upp en sminkning jag gjorde igårkväll lite senare. Nu ska jag läsa ut Om jag kunde drömma för imorgon får jag uppföljaren.
SAn

Snygge du! Fast.. som vanligt på min dator så ser den väldigt pixlig ut.. du får själv kolla när du är hos mig nästa gång ;)



Miss you, bejbi!

Maja
2009-11-19 @ 01:05:05
URL: http://justelliot.blogg.se/

*Men den ska vara lite pixlig!?=/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0