pathetique adagio cantabile.

f: Roland for Make Up Institute Stockholm
makeup by me


Självömkan känns som en jättedålig idé en lördagskväll. Jag lyssnar på klassisk musik och läser bloggar. Det står en cider på bordet med knappt nämnvärd alkoholhalt. Då och då tittar jag ont på de tre högar böcker och filmer som nu skymmer mitt fönster. Min gamla tv-möbel är borta och min nya tv-möbel är en tv-bänk, det vill säga utan hyllor. Jag kommer att bli tvungen att ta itu med dem imorgon. Ikväll är det dock lördagskväll. Ska nog se mig omkring efter en sevärd film. "Slå ihjäl tid eller dö med den", läste jag nyss. Det var inte särskilt muntert skrivet.
SAn

min blogg verkar du inte ha läst för jag har minsann inte fått en endaste kommentar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0