let's make out.

Det blev inte så mycket sömn inatt. Kan inte ligga på min vänstersida som jag alltid gör när jag ska somna och när jag väl lyckades somna på rygg så drömde jag skumma drömmar. En dröm var helt galen. Jag hade fyllt min nya enorma (!) lägenhet med exotiska fiskar, insekter, kräldjur och genmanipulerade smådjur. Alla väggar pryddes av gigantiska akvarium, terrarium och burar med allt från enorma spindlar till minibjörnar och miniatyrhajar. Sen hade jag en stor inflyttningsfest med mitt nyaste tillskott i samlingen, en superdödlig skorpion, on display, i ett provisoriskt terrarium mitt i salongen. Det var någon som släppte ut den naturligtvis. Det var spännande....

Så idag har jag varit rätt seg. Har mest läst och letat lite ny musik. Nu börjar kyla, regn och rusk sjunka in och gamla spellistor grävs fram. Bright Eyes, Tegan & Sara, Depeche Mode och mina hjärtevänner Death Cab For Cutie går på högvarv. Mycket chill-musik för att matcha humöret, men ibland vill man ju lyfta sig själv med och lyssnar på festlig, somrig musik. Dagens musikupptäckt är lite av ett mellanting och ni hittar den här. Det krävs att ni har Spotify för att kunna lyssna, jag hittade tyvärr ingen vettig ljudupptagning på Youtube.

Ett foto från årets Siesta! för lite värmande nostalgi:

Sandra
2009-11-19 @ 23:45:30
URL: http://sandiebell.blogg.se/

kom in på msn med dig=)

emilia
2009-11-20 @ 12:56:35
URL: http://miliaslaviida.blogspot.com

Siesta 09 var awsome!

Fotot drar upp alla fina minnen ;)

Fyfan vad roligt vi hade :D

2010 SIESTA - blir ännu bättre!! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0