Saints and sinners.

Ikväll sminkade jag Emilia och Elin till en maskerad. Jag ville testa två glitter som jag hittade fram ur en av mina sminkväskor, som jag aldrig använt, så det passade utmärkt!

Bas: Loréal True Match Powder Rose Ivory.
Ögonbryn: E.Funkhouser Concealer+Eyebase, Mist browshade No2, Mist eyeshadow Black Lake.
Ögon: Mist eyedust Juno Star, Mist eyeshadow Marielle, Mist eyeshadow Black Lake, Mist glimmer Silver Star, Mist glimmer Svart (står inget namn, det är finkornigt och svart), Mist glimmer Moon Star.
Läppar: Klar-rött läppglans från Isa-Dora.
Kinder: Mist browshade No2. (Bra färg att skugga och skulptera med.)


Bas: Loréal True Match Powder Rose Ivory.
Ögonbryn: Mist browshade No2, Mist eyeshadow Dallas.
Ögon: Mist color effect A107, Mist eyedust Juno Star, Mist eyedust Violet Star, Mist eyeshadow Santiago, Mist eyeshadow Dallas, Mist eyeshadow Black Lake, Mist glimmer Silver Star.
Läppar: Klar-rosa läppstift och transperent läppglans av okänt märke.
Kinder: E.Funkhouser Cheek Color Electro Pop.



Och såhär fina var dom när dom gick.

Visst är deras nya klänningar fina? Båda är nya och från Bik Bok.

SAn

Jättesnygga blev dom!! och skitfina klänningar!!^^

SAn

sv: Jo, Millans klänning var skitnajs! kanske lite väl mkt fest för att ha på julafton när man är hemma med familj/släkt. Men nyårsklänning lätt! :*

emilia
2009-11-15 @ 15:23:15
URL: http://miliaslaviida.blogspot.com

Fyfan vad snygga VI ÄÄÄR !

kanske borde ragga på mig själv istället (; ? hahaha

Tack för hjälpten sis <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0