det är ett idogt jobb att driva ungdomen.

Det blev ett riktigt lyckat kalasande i helgen också! Lite förfest hemma hos San&Jim i Lund med poker och starka groggar sen bar det av ner mot stan. Den smarta tjejkvartetten, jag, San, Sandra & My tog taxi och den kaxiga, väl förfriskade killtrion Jim, Denniz & Emil(?) utmanade ödet och kastade sig på cyklarna. Strax efter vi skuttat ur taxin i närheten av AF-borgen ringde Jim och uttryckte en måttlig, närmst road, nervositet över hjärnskakning då han naturligtvis cyklat och trillat och slagit sig rejält. Vi blev instruerade att fortsätta festligheterna medan killarna begav sig hemåt igen. Kvällen fortsatte med lite dricka och dans på Arimans och avrundades med världens äckligaste nattamat, lagad av undertecknad, hemma hos ett par främmande, men trevliga, pojkar. Jag får lite kväljningar när jag tänker på det faktiskt. Lite kräksmak i munnen nästan. Jag ska aldrig mer laga mat på fyllan. Aldrig någonsin..
SAn

Hahah, fy fan vad jag garvar!!

Vi hade sjukt skoj!! och nattamaten blev rälisch like you said... fast du åt som du aldrig ätit godare ändå. Var Bärre hungrig tro? ;) Pussis!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0