midsommarfitta.

Tänk att kunna säga ja till allt. Om man ville, när man ville. Hade inte det varit helt fucking jävla underbart så säg!? Jag kan det där med att säga ja fast jag inte vill och ibland när jag inte ens kan fullfölja det jag sagt ja till, Ibland har jag sagt ja utan att ens sagt det och finner mig själv i situationer jag definitivt gått med på men absolut inte haft någon aning om att jag gjort det. Ibland börjar jag bara skriva saker utan att egentligen ha den blekaste aning om vad jag pratar om. Lite som nu. 

Ursprungligen tänkte jag på en roadtrip till Amsterdam jag skulle vilja tacka ja till men inte har råd med. Eller ja, från allra första början, då jag faktiskt bestämde mig för att skriva ett inlägg här, tänkte jag tillbaka på hela idén jag hade med denna bloggen. Från allra första början. Jag skulle inte uppge namn eller andra avslöjande kontaktuppgifter och aldrig skriva hela namn på personer jag nämnde i bloggen. Inga foton på mig själv eller folk jag kan förknippas med skulle finnas här och ingenstans skulle jag göra reklam för bloggen. Allt detta för att jag skulle kunna skriva exakt vad jag tänkte. Det fungerade sådär. Främst kanske för att jag har ett ganska stort ego.


Fittakukhoraslynafuckingjävlarövhål.



Sådär!..... Fantastiskt förlösande!=)
SAn
2009-06-25 @ 11:45:29
URL: http://www.mynameisSAn.blogspot.com

Welcome back dear!! :D

påtiden med ett inlägg från dig snäckan ;)



Löööv it!



Puss

Maja
2009-06-27 @ 21:13:46
URL: http://justelliot.blogg.se/

gracias, bonita!

puss

emilia
2009-08-06 @ 15:43:07
URL: http://miliaslaviida.blogspot.com

ibland berättar du om vilka svordommar som kan slinka ut ur inte-dricka-öl-diet-My, om hon slår sig.. Men ibland undrar jag om du bara använder My's namn som en cover :o !?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0