get well soon, MJ.

Jag är så hungrig nu att jag skulle kunna tänka mig att ta en tugga av min ena arm. Sådär, nu är jag inte hungrig längre. Kvällen i går var riktigt skoj! Jag och don't-drink-and-diet-My drog till Hässleholm och Kings Head där Lennie, aka DJ Prissen, spelade skivor på uteserveringen. Det var klart ett kärt återseende! Gick loss på dansgolvet med en snubbe som faktiskt kunde dansa. På riktigt! Träffade lite Tjörnarpsbor och lite nytt folk. Gjorde en favorit i repris i en gymnastiksal. Bisarrt men kul. Riktigt lyckad kväll sammanfattningsvis! Morgonen idag var lite dryg dock. Tydligen är det något slags svart hål i kollektivtrafiken mellan klockan sex och elva en lördagförmiddag som denna. Var först fast i Hässleholm och gick sen på en nit när jag tog bussen till Sösdala för att upptäcka att ingen buss gick vidare därifrån. Inte ens den som faktiskt skulle ha gått dök upp. Det är tur att man har en snäll pappa. Jag vet inte hur länge till jag överlevt i mina håliga svarta strumpbyxor.

Nu börjar det äntligen bli fart på grillandet här. Fisk, kyckling, nypotatis, oh my.

xx
SAn
2009-06-28 @ 06:04:56
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

kollektivtrafiken är bra..ibland!

tidigare mornar och sena nätter. då är den inte lika omtyckt ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0