Abstinens.

5705 kalorier, exklusive mjöl och bakpulver. Vem räknar egentligen efter hur många kalorier en chokladkaka med glasyr innehåller? Delat i åtta bitar blir det ca 713 kalorier i en bit. Imorgon ska jag baka chokladkaka. Två stycken hade jag tänkt. En hade jag tänkt ta med till Tivoliparken om vädret blir fint och tillåter picknick. Jag ska berätta för alla som får smaka precis hur många kalorier de stoppar i sig. Det ska bli intressant att se vem som får ångest och vem som kallt rycker på axlarna och tuggar vidare. Jag ska nog börja med att överdriva också, för ökad effekt. Det är intressant med reaktioner... Fast jag vet ju redan vem som kommer att reagera hur. Och det är stor risk att vädret blir dåligt. Så det blir nog ingen chokladkaka. Och inga axelryck och ingen tjockis-ångest. Aja...

Fan vad jag är omotiverad.. Förlåt. Det blir bättre imorgon när jag stiger upp i tid och går ut ur huset. Jag har ett underskott av sol, syre och klorerat vatten.


xx
SAn
2009-07-10 @ 22:02:59
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

Jag äter gärna chokladkaka oavsett hur mkt kalorier där är i den! ge mig, ge mig, ge miiiig!

Ta med imorn...jag lovar dig, det blir finfint väder ;D



(puss från en som just nu sitter och kränger godis.. och kakor)

SAn
2009-07-10 @ 22:03:43
URL: http://www.mynameissan.blogspot.com

ps. mysig bloggen blev :D

vet du, du har tagit en bakgrund som jag med funderade på innan visst ;)

emilia
2009-08-08 @ 21:01:21
URL: http://miliaslaviida.blogspot.com

nu tycker jag att det är dags för ett nytt inlägg, damen! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0