J.

Sitter hemma hos San och Jim vid Sans dator och förundras över Sans svettbyxor. Dyra svettbyxor. Från Nike! Jag vill också ha svettbyxor... Svettbyxor! XD
Jag längtar något fruktansvärt till jag ska börja träna. Jag verkligen undviker vissa plagg och situationer pga denna viktångest nu=( Men idag köpte jag en supersockersöt klänning som jag kommer vara ashet i på lördag så det känns lite bättre för stunden^^

Lördag kommer för övrigt bli den fetaste festen hittills 2009! Jag tycker synd om er som inte kan eller får komma^^ Jag fick tjuvlyssna lite på 90-tals playlistan Jim gjort och jag är övertygad om att jag kommer dansa mest av alla!

Helgen som var gick fort och smärtfritt. Fredag var jag här hos San och vi åt Sushi, såg nya Underworldfilmen och massor av The Office. Lördag jobbade jag på Barca.. Lärde känna nygamla T och hade riktigt skoj faktiskt.

Idag vart det shopping med San i Lund, som sagt, följt av traditionell fika på Espresso House vid stationen. Vi blev inspanade av pojkar i 17-18års åldern och kommer troligen båda leva på det resten av veckan^^ Själv spanade jag in en snubbe som var skrämmande lik J. Fantastiskt störigt och samtidigt väldigt intressant, tänk om man kunnat hitta allt det där bra i någon som saknar allt det där dåliga. Trist att hans sällskap verkade vara flickvännen..

Tyvärr blir det inte mycket bloggande i veckan då jag som sagt saknar dator. Håll till godo!




Fruktansvärt lågupplöst bild på dagens fynd. Sjal från Whoops och Klänning/top från MQ.
San
2009-02-18 @ 08:59:33
URL: http://mynameissan.blogspot.com

1. Mina svettbyxor är grymmare än grymmast :D

2. Och festen, faaaaaan vad jag längtar! Låt oss bli fulla o galna (men inte för fulla :P)!

3. Alltid kul att bli inspanade av mindre killar. Men jag är ingen "jag<3lammkött" Viss åldersgräns finns fan! :P

4. Heta köp vi gjorde igår, indeed!



Kyss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0