Saker som ...

Saker som är mindre skoj: kolla kontoutdrag någon annan dag än vid löning, att be om att få jobba kväll på alla hjärtans dag, människor som gör en förvirrad, huvudvärk, att subway är så förbaskat dyrt, att det blåser och att jag måste vänta till månadsslutet innan jag kan börja träna.

Saker som är mer skoj: att jag kanske har en innestående lön kvar på mitt gamla jobb, att solen skiner, att san sparat Underworld: Rise of the Lycans till vår filmkväll imorgon och att syster ska med, att min hårfärg är jättefin, att vi ska ha fest på Mist snart och att jag ska byta mina skor idag till en storlek jag kan få i foten i.


Här hade funnits en bild om det fungerat att ladda upp den=/




Följ min blogg med bloglovin
San
2009-02-12 @ 21:52:34
URL: http://mynameissan.blogspot.com

Haha, gillar ditt inlägg starkt :D

Jobba på alla hjärtans dag..ja..jag ska ju oxå jobba ju! Men iaf bara på dagen :P Men alla hjärtans dag är bara ett jobbigt påhitt när man är singel. Så no worrys baby ;)



Ses imorn, längtar massa!!

justelliot
2009-02-12 @ 23:03:29

Äh, egentligen skulle man blivit asnitad, raggat upp någon och firat den flyktiga kärleken!;) Men det kostar att vara optimistisk;P



Me too, ska bli myyyys!!^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0