I'm not going to your show.

Jag betalade 210kr för biljardspelet igår! "60kr/h, ni har ju varit här ett tag.." flinade bartendern när hon tog betalt för 6:e gången den kvällen. 6 barrundor åt två personer plus en maträtt och hon vill ha 210kr för spelet! Jag börjar nästan förlora hoppet om god service. Det är inte ens ett bra ställe, det går så dåligt att de byter ägare lätt 3-4 gånger om året och gör absolut inga som helst förändringar! Tacka vet jag Biljardkompagniet i Kristianstad, jag har aldrig betalat för ett spel där men jag skulle gladeligen göra det. De vet åtminstone vad service är!

Okej, färdiggnällt.. Kvällen för övrigt var mycket trevlig. En kort fika med Skoog, och trots att den var kort fick jag höra fantastiskt mycket om vad som hänt i Hässleholm sen sist. Jag är inte där för ofta!
Emilia ägde mig i biljard! Ungefär som på Teneriffa.. Jag vann en av fem rundor tror jag. Men det var skoj ändå, det är bra med lite träning, det behövs om jag någonsin ska lyckas klå Johan!

Dagen idag är väldigt kall, blöt och tråkig. Jag sitter just nu på jobbet - överlycklig över att ha hittat en uppkoppling, och funderar på att gå över till Subway för att handla lunch. Och vilken macka jag skulle ha.. Kalkon på honey oat, ingen saltgurka, ingen jalapeno, extra oliver, honungssenap och salt&peppar. Åååh, jag skriver mer senare!
San
2009-02-11 @ 16:37:47
URL: http://mynameissan.blogspot.com

Ny design? :)

åhhhh, vad hungrig jag blev nu!!^^

justelliot
2009-02-11 @ 20:50:25

jaa, nya färger=) jag ville ha det mer rosa men jag är inte så duktig på iPhoto=P måste skaffa ny banner med sen..

hihi subway är goooott^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0